miercuri, 14 septembrie 2016

Construirea unei cutii magnet


Adesea, atunci când ne definim dorinţele şi ne entuziasmăm la gândul de a Ie atrage, îndoielile pe care le avem împiedică legea atracţiei să ni le îndeplinească. Dacă, de exemplu, dorinţa voastră este să aveţi o bază de clienţi permanenţi, s-ar putea să vă îndoiţi că acest lucru este posibil. Cu toate acestea, aţi putea să vă doriţi să atrageţi informaţiile care v-ar putea ajuta să vă atingeţi scopul. Încercaţi să faceţi acest lucru. Dacă după ce aţi cerut informaţii v-aţi simţit mai plin de speranţă, atunci tocmai v-aţi mai risipit din îndoieli, lucru care va da voie legii atracţiei să vă facă să obţineţi ceeace vă doriţi mai repede.

Simţiţi cumva că vă zbateţi prea tare? Este viziunea sau scopul vostru prea copleşitor? Vă îndoiţi de posibilitatea voastră de a realiza? Atunci poate că este nevoie ca dorinţa voastră să fie împărţită în bucăţi mai mici, care să fiemai credibile.

Exemplu: Aş dori să atrag mai multe informaţii referitoare la cum să încep să îmi îndeplinesc dorinţa.

Aş dori să încep să atrag mai multe informaţii referitoare la dorinţa mea,care să îmi permită să trec la fapte.

Aş dori ca legea atracţiei să îmi ofere nişte soluţii inspirate, care să îmi permită să îmi materializez dorinţa.

Aş dori să atrag informaţii şi idei despre modalităţi de a-mi propulsa afacerea.

As dori să atrag informaţii despre zona în care aş putea să-mi extind afacerea. 

Opunem mai puţină rezistenţă informaţiei şi drept urmare informaţia vine mai uşor spre noi, deoarece nu există vibraţia negativă care să o oprească.Una din cele mai bune tehnici pentru a diviza obiectivul în părţi mai mici este cea pe care am folosit-o în cazul situaţiei financiare a lui Greg. Chiar şi după completarea procesului în trei paşi, el tot mai avea unele dubii că arputea să dobândească ceea ce îşi dorea.L-am rugat pe Greg să facă primul pas. Adică, să accepte orice informaţie care s-ar potrivi cu dorinţa sa de a primi mai mulţi bani. Greg s-a entuziasmat instantaneu şi a spus: „O, ce început grozav! Pot atrage informaţia de care am nevoie pentru a avea mai mulţi bani. Asta este ceea ce am nevoie. Păi, asta este ceva ce pot să fac!"

Construirea unei cutii magnet


Cutia magnet se foloseşte pentru a aduna lucrurile care reprezintă dorinţa voastră: poze sau anunţuri pe care le-aţi decupat din ziare şi reviste, broşuri de călătorie pentru excursiile pe care vreţi să le întreprindeţi, sau chiar cărţi de vizită ale oamenilor pe care doriţi să îi contactaţi.Cutia magnet poate fi orice fel de container, simplă precum o cutie de pantofi sau sofisticată precum un cufăr de comori.De fiecare dată când adăugaţi ceva în cutia voastră magnet, ceea ce emiteţi de fapt, ca şi vibraţie, este speranţă, iar speranţa este o vibraţie pozitivă.

În loc să aruncaţi cataloagele şi fluturaşii primiţi, spunând ceva de genul
„Nu-mi pot permite aşa ceva" sau: „Nu voi fi niciodată în stare să am aşa ceva",acum începeţi să faceţi loc acelor lucruri, măcar puţin de tot. 

Faceţi acest lucru deoarece nu este treaba voastră să planificaţi de unde sau când anume veţi primi acele lucruri. Doar puneţi-le în cutia magnet şi lăsaţi restul pe seama legii atracţiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.