vineri, 9 septembrie 2016

Ce anume includ şi ce anume exclud din sfera mea de vibraţie?



Ce anume includ şi ce anume exclud din sfera mea de vibraţie?

Folosiţi foile de lucru care urmează pentru a determina in care din cele douăcoloane se va înscrie fiecare din următoarele acţiuni:

  1. a vorbi despre ceea ce îmi doresc
  2. a observa ceva ce îmi place
  3. a visa cu ochii deschişi la ceea ce îmi doresc
  4. a vizualiza ceea ce îmi doresc
  5. a mă preface că am obţinut deja ceea ce îmi doresc
  6. a spune da unui lucru
  7. a spune nu unui lucru
  8. a mă îngrijora în legătură cu ceva
  9. a mă plânge de ceva
  10. a-mi aminti ceva pozitiv
  11. a-mi aminti ceva negativ
  12. a observa ceva, pozitiv
  13. a observa ceva negativ
  14. a cocheta cu ideea de a obţine ceea ce îmi doresc a face un fotomontaj despre ceea ce îmi doresc
  15. a mă ruga pentru îndeplinirea dorinţei mele
  16. a sărbători ceva care îmi place

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.