miercuri, 14 septembrie 2016

Aprecierea şi recunoştinţa


Aprecierea şi recunoştinţa vă ajută să emiteţi vibraţii pozitive puternice.Atunci când apreciaţi ceva, emiteţi un sentiment şi o vibraţie de bucurie pură.Gândiţi-vă la un moment când aţi fost recunoscători că există o anumită persoană în viaţa voastră; ceea ce simţeaţi atunci era de-a dreptul înălţător. Cu alte cuvinte, nu aveaţi nici o îndoială şi nu opuneaţi nici o rezistenţă.Un jurnal în care să notaţi zilnic lucrurile pentru care simţiţi recunoştinţăeste un instrument foarte folositor. Atunci când vă acordaţi timp pentru a privi fiecare zi ca pe un lucru de preţ, emiteţi în mod intenţionat vibraţii pure,puternice şi pozitive şi le includeţi în sfera voastră de vibraţie.Puteţi să vă opriţi şi să admiraţi orice. Ceea ce contează este sentimentul care însoţeşte aprecierea voastră.Janice, a cărei dorinţă este o relaţie de cuplu ideală, ţine un jurnal zilnic deapreciere. Acesta îi permite să reflecteze asupra relaţiilor din viaţa ei, la care ţine cu adevărat. 

Iată câteva exemple din aceste enunţuri apreciative ale lui Janice:

Sunt recunoscătoare pentru faptul că am fost săptămâna asta cu prietenii în excursie.

Mi-a plăcut că astăzi am luat prânzul împreună cu aceşti prieteni apropiaţi.

Apreciez faptul că prietenii mei apropiaţi îmi acordă atenţia lor.

Îmi place foarte mult să am mulţi prieteni.

În timp ce Janice se gândeşte şi îşi scrie aprecierile zilnice, ea emite o vibraţie de recunoştinţă. În acelaşi moment, legea atracţiei se desfăşoară şi acţionează pentru a-i oferi şi mai mult din ceea ce ea emite. 
Faceti-va timp pentru a aprecia chiar lucrurile marunte. Ceea ce
conteaza este sentimentul care insoteste aprecierea voastra.Aprecierea si recunostinta va ajuta sa emiteti vibratii pozitive puternice.

Folosirea expresiei: „Atrag acum..."

Uneori este greu să crezi că vei primi lucrul pe care ţi-l doreşti cel mai mult. Aceasta este cu atât mai valabil, cu cât te focalizezi asupra faptului căîncă nu ţi-ai atins scopul. Atunci când vă concentraţi asupra a ceea ce nuaveţi, emiteţi vibraţii negative. Prin urmare, in loc să faceţi acest lucru,simţiţi uşurarea pe care o aduce expresia „Atrag acum..."Atunci când spuneţi că nu aveţi un anumit lucru, nu faceţi decât să vă focalizaţi asupra lipsei şi astfel emiteţi vibraţii negative. Ori de câte ori văsurprindeţi spunând că nu aveţi ceva, opriţi-vă şi spuneţi în schimb: „Atrag acum..."Unii ar putea să spună: „Bine, dar asta înseamnă că in fiecare clipă tocmai faci ceva". Este adevărat, în fiecare clipă tocmai faci ceva. Legea atracţiei se desfăşoară în permanenţă şi regizează evenimentele şi circumstanţele astfel încât să răspundă vibraţiei voastre, aducându-vă lucrurile care îi corespund.Atunci când atrageţi ceea ce v-aţi dorit, veţi genera o nouă dorinţă şi din nou veţi fi în situaţia de-a spune că tocmai...Chiar în momentul în care vă gândiţi la o nouă dorinţă, vorbiţi despre ea, o însemnaţi în calendar, sau pe un bileţel lipit de frigider, care să vă aducă aminte de ea, tocmai. faceţi ceva, pentru că în fiecare din aceste cazuri, îi acordaţi noii dorinţe atenţie, energie şi focalizare. Aşadar este adevărat...tocmai faceţi ceva!

Iată câteva exemple despre modul în care se poate aplica acest instrument:
Inainte:
Tot nu am aţras perechea ideală.
Atrag acum perechea mea ideală.
Inainte:
Încă mai aştept să-mi găsesc slujba ideală.
Tocmai sunt pe punctul de a obtine slujba ideala.
Inainte :
Încă nu mi-am atins greutatea ideală.
Tocmai lucrez la dobândirea unui corp mai suplu si mai sanatos

Amintiti-vă să folositi această expresie ori de câte ori vă focalizati asupra îndoielii că ati putea să vă atingeti scopurile sau să vă materializati dorintele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.