vineri, 9 septembrie 2016

3 idei importante pentru implinirea dorintei



Instrumentul nr. 2: Enunţul dorinţei

Enunţarea dorinţei reprezintă un instrument foarte eficient de ridicare afrecvenţei de vibraţie şi este de asemenea, al doilea pas din procesul în treietape de atracţie deliberată. 


Ţineţi minte, cu cât acordaţi mai multă atenţie pozitivă şi energie dorinţei voastre, cu atât va fi mai ridicat nivelul vostru vibraţional. 

Cu cât va fi mai ridicat nivelul vostru de vibraţie, cu atât sunt mai mari şansele ca legea atracţiei să vă îndeplinească dorinţa, în concordanţă cu acesta.

De exemplu, puteţi spune: „Vreau să am propriul meu cămin". În acel moment legea atracţiei aranjează circumstanţele şi evenimentele astfel încât săobţineţi ceea ce doriţi. Cu toate acestea, dacă sunteţi asemeni majorităţii oamenilor, probabil că veţi începe să vă autosabotaţi, spunând că nu vă permiteţi cheltuielile implicate de acest lucru. În acest fel îi spuneţi legii atracţiei că nu vă puteţi permite casa dorită şi astfel opriţi curgerea firească a energiei. Puteţi menţine totuşi acest flux de energie, scriind un astfel de enunţ al dorinţei.

Odată ce l-aţi scris, ar trebui să resimţiţi entuziasm, speranţă şi încredere că acest lucru este posibil.

Enunţul dorinţei are trei părţi componente:

paragraful de început

conţinutul

paragraful de încheiere

In continuare veţi învăţa cum să folosiţi aceste trei elemente pentru avă crea propriul enunţ al dorinţei.



Enunţul dorinţei - paragraful de început

Atrag acum tot ceea ce am nevoie să fac, să ştiu sau să am, pentru obţine... (dorinţa) mea ideală.

Enunţul dorinţei - conţinut


Folosind propoziţiile din lista voastră de elemente de contrast, le puteţicombina cu aceste propoziţii:

Mă bucur să ştiu că.................ideal(ă)...........................
Îmi place cum mă simt când.............................................
M-am hotărât să........................................................
Din ce în ce mai mult..................................................
Mă încântă faptul că...................................................
Îmi place ideea de a...................................................
Sunt entuziasmat la gândul că..........................................
Îmi place să mă văd....................................................


Exemple: 

Mă bucur să ştiu că partenerul meu ideal locuieşte în oraşul meu.

Îmi place cum mă simt când depun bani in contul afacerii mele.

Sunt entuziasmat la gândul că voi călători împreună cu partenerul meu ideal.

Îmi place ideea de a avea o bază cu clienţii permanenţi.

Îmi place să mă văd cum aleg mâncarea sănătoasă.

Frazele de mai sus vă permit să vorbiţi despre dorinţele voastre şi inacelaşi timp să ştiţi că ele exprimă adevărul. Chiar vă place să ştiţi sau săvă gândiţi că... sau vă place să vă vedeţi... etc. Acum emiteţi o vibraţie pozitivă legată de dorinţa voastră şi aceasta vă va determina să o includeti in sfera voastră de vibraţie. Este important să folosiţi cuvântul ideal sau perfect. 

Atunci când vă referiti la un – partener ideal, la sănătatea perfecta sau la cariera ideală, o faceţi vorbind despre momentul prezent, si acest lucru va permite să le includeţi in vibraţia voastră curentă.  

Tineţi minte, scopul enunţului dorinţei este să vă ajute să vă includeţi noua dorinţă in sfera voastră de vibraţie.

Puteţi simţi diferenţa de vibraţie între: 

Mă bucur să ştiu că relaţia mea ideală mă împlineşte din toate punctele de vedere.
ŞI 
Relaţiile mele mă împlinesc din toate punctele de vedere.

În prima formulare spuneţi că relaţia voastră ideală vă va hrăni şi vă va susţine, şi aceasta se aplică indiferent dacă aveţi sau nu deja o relaţie de cuplu. Vibraţia voastră este pozitivă.

A doua formulare este o afirmaţie care implică faptul că voi deja aveţi o relaţie de cuplu. Dacă însă nu aşa stau lucrurile, veţi emite vibraţii deîndoială, care sunt negative. 

Enunţul dorinţei - paragraf de încheiere

 Legea atracţiei se desfăşoară şi aranjează tot ceea ce este nevoie să se petreacă, pentru ca dorinţa mea să se împlinească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.