miercuri, 10 august 2016

Un multumesc plin de iubire si pace de Louise Hay


Imi iubesc viata

Imi iubesc corpul

Sunt atat de bucuroasa sa traiesc in corpul meu

Mi-a fost dat sa ma poarte pentru tot restul vietii si este datoria mea sa il onorez

Imi pretuiesc corpul

Imi iubesc fiecare milimetru din corpul meu, inclusiv acele parti pe care nu le pot vedea.

Fiecare organ si glanda, fiecare muschi sau os si fiecare celula, raspunde la iubirea ce i-o port, oferindu-mi sanatate radianta.

Creez pace in mintea mea iar corpul meu reflecta aceasta pace prin sanatate perfecta.

Transform fiecare experienta intr-o oportunitate.

Cand experimentez o problema, ceea ce cu totii ne confruntam la un mooment dat, atunci spun:

Din aceasta situatie, doar ceea ce este bine, mi se va revela.

Totul este bine!

Sunt in siguranta!

(Si continui sa repet aceste afirmatii care ma vor ajuta sa fiu calma si ii vor permite Universului sa gaseasca cea mai buna solutie.)

Toate problemele au o solutie, fiecare experienta reprezinta o oportunitate pentru mine sa invat si sa cresc si

Sunt in siguranta!

Sunt in pace!

In adancul fiintei este un centru infinit de pace, precum un lac de munte, adanc si limpede.

Nicio persoana, niciun loc, sau orice altceva nu ma poate atinge cand sunt in acest spatiu.

In acest spatiu, sunt in pace, gandesc clar, primesc idei inaltatoare si sunt atat de relaxata.

Pacea Divina si armonia deplina, ma inconjoara pretutindeni.

Manifest compasiune, toleranta si dragoste pentru toti oamenii.

Sunt flexibila si libera. Viata contine o serie de experiente schimbatoare.

Aceea dintre noi care sunt rigizi in gandire sunt atinsi atunci cand vantul schimbarii bate la usa.

Dar aceia care se adapteaza usor schimbarilor sunt deschisi si flexibili.

Sunt deschisa schimbarilor!

Fiecare moment reprezinta o oportunitate noua si extraordinara sa fiu mai mult din ceea ce sunt cu adevarat.

Ma deschid cu usurinta si fara efort.

Trec ACUM, dincolo de toate fricile si limitarile altor oameni.

Eu nu sunt limitarile si fricile mamei mele si nici limitarile si fricile tatalui meu.

Nu sunt nici macar propriile mele frici si limitari.

Acestea sunt doar ganduri false, care s-au agatat in mintea mea.

Pot sa le sterg la fel precum as curata o fereastra murdara.

Cand geamul mintii mele devine curat, pot vedea clar, gandurile negative si le pot elimina usor.

Mintea mea este cea care imi creaza experientele.

Sunt capabil si am toata puterea sa creez binele in viata mea.

Merit sa ma bucur de iubire infinita.

Multi dintre noi am fost invatati iubirea conditionata.

Prin acest fapt, noi credem ca trebuie sa castigam dragostea.

Simtim ca nu suntem iubiti daca nu avem o slujba buna, sau o relatie de cuplu, sau un corp de model.
Acestea sunt prostii.

Nu trebuie sa castigam dreptul de a respira.

Este darul lui Dumnezeu pentru ca existam

La fel este si dreptul de a fi iubiti si de a oferi iubire

Faptul ca existam inseamna ca meritam iubire

Nu trebuie sa castigam iubire, Sunt IUBIRE, deoarece existam

Si ceilalti reflecta iubirea pe care o avem pentru noi insine.

Gandurile mele sunt creatoare

Invat sa imi iubesc gandurile

Sunt cele mai bune prietene ale mele

Eliberez si dau drumul ACUM-tuturor gandurilor negative care imi trec prin minte

Nici o persoana, loc sau lucru, nu are nicio putere asupra mea.

Pentru ca eu sunt singurul ganditor din mintea mea.

Imi creez propria realitate si tot ceea ce se manifesta in ea.

Gandurile mele sunt suportive, sunt in favoarea mea si spre binele meu Superior cel mai Inalt.

Plantez ACUM in mintea mea ganduri de pace, de iubire neconditionata, bucurie, incredere si credinta infinita.

Sunt in pace!

Sunt in siguranta!

Sunt in iubire!

Multumesc

Multumesc!

Multumesc!

Aceste text apartine autoarei ” Louise Hay”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.